never give up, it's such a wonderful life

Direktlänk till inlägg 21 december 2010

I feel like I'm in a fog

Av ellen - 21 december 2010 16:52

Smärtan i huvudet när man ställer sig upp för fort med feber har jag haft några dagar. Feber är sjukt(HAHA) otrevligt och onödigt. Men, imorgon tänker jag gå på julavslutningen med ny ork och ingen sjukdom alls. Bara så att ni vet.

Annars då. Tre dagar till julafton är trevligt tycker jag, helt okej. Mer än det. Igår, i feberdimman, klädde jag vår ståtliga gran och det finns inget som att klä granen. Julklappar tror jag att jag har klart. Är inte säker så jag ska sätta mig ner och skriva en lista på de jag har typ nu på sekunden på stört(och bara för att jag sagt att jag ska skriva den listan i en vecka så betyder det inte att det inte ska hända nu. Den ska skrivas). So, christmasfeeling is in me. How are you doing?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ellen - 22 januari 2011 20:15

Har legat i feberdvala några dagar nu och känner mig alltmänt seg och trött. Men har fått oerhörd lust att klippa mig som kvinnan, Britta Persson, nedan. I'm in love!   ...

Av ellen - 17 januari 2011 17:56

Morgonpasset i P3 är det som får en att skratta när man går till skolan, ibland högt så att folk tittar småkonstigt på en(jag är nog en sådan som människor ser undrande på ganska ofta) och det är kul. Annars hade jag inte så roligt när jag gick til...

Av ellen - 12 januari 2011 20:32

Lite smått ångest över det att jag nu går i skolan igen men jag tar det lugnt. Gick hem med Robyn i öronen idag och kom på folk med att se konstigt på mig när jag sjöng med i låtarna. Men jag log glatt mot dem och fortsatte. Det kanske är formeln- mu...

Av ellen - 11 januari 2011 19:06

Sista dagen på jullovet nej det känns inte okej men jag kan inte göra mycket åt det. Håller nu på att fundera ut en bra klädsel att ha på sig imorgon. Mitt favoritnagellack har börjat bli segt och det gör mig big time ledsen. Jag måste ha ett nytt....

Av ellen - 8 januari 2011 16:38

Jag har verkligen inte gjort några nyttiga saker alls under tiden jag inte skrivit. Igår så jag en ytterst rolig film med namnet The Tourist, sen gjorde en kille ett korttrick för mig och Sally och ännu en gång blir jag så irriterad när det blir så h...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards