never give up, it's such a wonderful life

Direktlänk till inlägg 11 september 2010

checking of the list.

Av ellen - 11 september 2010 21:45

Du heter: Ellen
Smeknamn:
Låt som när du är ledsen sörjer till: Fix You-Coldplay
Beroende av: Choklad och lemoncurd
Vad tror folk om dig? Att jag är sjukligt snäll
Stämmer det? Ja. Oftast alltid.
Vad får du oftast komplimanger för? Min lilla klocka och min stil(:D).

Hur imponerar man på dig? Att vara sig själv, eller genom att ha en grym boksamling.
Brukar du skratta för dig själv? Inte så jätteofta.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Okej det blir bra!:D

Var bor du? I en stad som är tråkig på vintern

Trivs du där? Jovars.

Hur svarar du i mobilen? Hej, det är Ellen

Vem ringde du senast? Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att hon inte skulle stå där vi trott..
Antal timmar sömn inatt: 8 och en halv

Sov du ensam: Jamensan.

Brukar du komma i tid: Alltid. Ofta lite tidigt.
Hur känner du dig nu: Lite trött och snuvig

Vanligaste färg på dina kläder: Mörkblått, vitt och svart

Vad tycker du om fötter: Jag har väldigt svårt för fötter. Uäk.

Vad saknar du: Vännerna långt bort och min gamla stad

Hade du en bra kväll igår: Den var mys

Favorit dryck på morgonen: Te med mjölk
När brukar du oftast gå och lägga dig: Efter tio

Är du blyg? Näpp, det skulle jag inte säga..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag skulle vilja tro.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Dra upp byxan och shoppa snyggare kläder

Är du nöjd med ditt liv: Det är fint

Är du bortskämd: Ganska så
Vad gör du i morgon: Sova, läsa, plugga.

Vad är det värsta du vet? Rasism, nazister och surströmming

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja

Vad är det finaste du fått? Livet. Hihi.
En speciell dag du minns: När mina pärom berättade att vi skulle flytta 120 mil...
Du samlar på: Ringar

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Kussen min.
När grät du senast: Igår. Av skratt.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa och köpa.

Vill du gifta dig: Om rätt finnes
Vill du ha barn: well, yes I do.

Är du musikalisk? Lite lagom, sådär. Sjunger och klinkar.

Vad dricker du helst när du är törstig: Jordgubbssaft eller Dr. Pepper

Bor dina föräldrar tillsammans: Totally

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jag tror det

Biter du på naglarna: Ähum... Ibland.

.
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ellen - 22 januari 2011 20:15

Har legat i feberdvala några dagar nu och känner mig alltmänt seg och trött. Men har fått oerhörd lust att klippa mig som kvinnan, Britta Persson, nedan. I'm in love!   ...

Av ellen - 17 januari 2011 17:56

Morgonpasset i P3 är det som får en att skratta när man går till skolan, ibland högt så att folk tittar småkonstigt på en(jag är nog en sådan som människor ser undrande på ganska ofta) och det är kul. Annars hade jag inte så roligt när jag gick til...

Av ellen - 12 januari 2011 20:32

Lite smått ångest över det att jag nu går i skolan igen men jag tar det lugnt. Gick hem med Robyn i öronen idag och kom på folk med att se konstigt på mig när jag sjöng med i låtarna. Men jag log glatt mot dem och fortsatte. Det kanske är formeln- mu...

Av ellen - 11 januari 2011 19:06

Sista dagen på jullovet nej det känns inte okej men jag kan inte göra mycket åt det. Håller nu på att fundera ut en bra klädsel att ha på sig imorgon. Mitt favoritnagellack har börjat bli segt och det gör mig big time ledsen. Jag måste ha ett nytt....

Av ellen - 8 januari 2011 16:38

Jag har verkligen inte gjort några nyttiga saker alls under tiden jag inte skrivit. Igår så jag en ytterst rolig film med namnet The Tourist, sen gjorde en kille ett korttrick för mig och Sally och ännu en gång blir jag så irriterad när det blir så h...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards