never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg den 7 september 2010

Av ellen - 7 september 2010 19:35

Ischlopischlo... Nä, jag ska inte klaga. Nädu.

Idag har jag varit på biblan och pluggat! Jag tror jag ska börja göra det-känns mycket mer pluggigt än att sitta på sitt rum och plugga. Och man får saker gjort. Jag diggar det. Jag älskar biblioteket.

Nu ska jag se Idol, det är alltid halvmysigt när det börjar igen. Och sen är det The Mentalist. TrEvLigT!

Annars... lyssnar jag på Love The way you Lie- Eminem ft. Rihanna. Eller lyssnar-snarare knarkar. Den videon... är helt sjukt bra, tror jag. Kan se den over and over again. Och låten är finfin. Och jag läser Pojken i randig pyjamas. Tror det är en sjukt bra bok, faktiskt. Och jag skriver på en novell som jag tror jag ska döpa till För en lång, lång tid, trots att jag inte gillar Håkan. Det är en fin titel...


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards