never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av ellen - 3 juni 2010 17:34

... jag gick ut på stan, var inne på kaotiska Bikbok- det var 50% på allt, men efter att ha stått i provrumskö i femton minuter, orkade jag inte med ytterligare femton i kassakön, så det blev inget där. På Monki däremot. Ett par fina skjorts. Nu ska man snart iväg och se på systerns konsert.   

Av ellen - 3 juni 2010 13:43

Wierd day. På musiken skulle vi spela upp de låtar vi jobbat med hela terminen. Vår basist var sjuk, så jag fick hoppa in. Jag hade tyvärr inte riktigt kapacitet att sjunga... bra och spela ett småinvecklat baskomp samtidigt, så det blev inte jättesnyggt.  Och nu har jag en stor blåsa på långfinret. Mattelektionen slutade fyrtio minuter tidigt, så vi stack ut och satte oss vid tegelväggen och stekte. Tills det kom folk och sprutade vatten på oss. Då gick vi och åt hamburgare- eftersom det är önskevecka i matväg(only god mat). Engelskalektionen användes till att prata betyg och att leka viskleken, sen gick vi och röstade på niornas lägenheter de gjort i tekniken. Efter det slutade vi- en och en halv timme tidigt. Jag vet inte vad jag ska göra med all min extra fritid...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards