never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under april 2010

Av ellen - 16 april 2010 17:24

Idag hade jag på mig jeans, skjorta och en stickad pullover över skjortan.Några i min klass tyckte jag såg ut "-Som en engelska som går på.... Brown."
"-Är inte Brown i USA?"

"- Hmm. Jo, just det..."

Why not?

Av ellen - 14 april 2010 18:56

Min bästa vän är: mil och mil härifrån
När jag borstar tänderna: tittar jag på tv
När jag lagar mat: tar det alltid längre tid än jag tänkt mig
Jag är rädd för: spindlar
Den värsta känslan är: när man inte hittar sina nycklar
Den bästa känslan är: otrolig glädje
Jag är bäst på att: vara mig
Jag är sämst på: att fokusera
Jag kommer alltid vara: lång
Jag lyssnar på: Lars Winnerbäck
Jag pratar: så att folk inte förstår
Jag tycker om: att kramas
Kärlek är: någonting oupplevt
I somras: drack jag mycket läsk med sugrör
Sist jag grät var: jag ledsen
När jag vill tänka: sätter jag mig ensam
När jag bakar så bakar jag: gott
Innan jag går och lägger mig: lägger jag kuddarna på konstiga håll
Just nu tänker jag på: att man borde vara en vampyr
Bebisar är: sååå söta.
Idag har jag: blå jeans, och lyssnat på Kent
Ikväll ska jag: skriva franska
Imorgon kommer jag: spela bas
Jag vill verkligen: lyckas
Om jag var ett djur skulle jag vara: en giraff
Min mobiltelefon är: icke existerande
När jag vaknar på morgonen: framställer jag outfits i huvudet

från mimmi:)

Av ellen - 13 april 2010 20:20

Tanke of today.

Varför heter vitvaror vitvaror?

Av ellen - 12 april 2010 21:35

Påsklovet är slut, jag kan leva med det. Idag har varit en alldeles vanlig dag. Måndag.

Äh, nu ska jag se klart på Svenska Hollywoodfruar och sen sova.

Chocking news, huh!?

Av ellen - 11 april 2010 19:19

Today har varit en värd dag.

Jag har umgåtts med en viss engelsk flicka, Sally. Vi såg en jättebra film som hette St. Trinians. Privatskola för tjejer. Den var... helt störd, men underbar:)

Sen har jag varit på handboll, då Drott utklassade Skövde, och gick vidare i slutspelet. Hihi.

Nu ska jag se på tv, läsa och ladda inför första skoldagen på tio dagar. Jaja, det är inte helt fel. Bara lite.

Hejdå:)

Av ellen - 10 april 2010 16:53

Denna blid får mig ibland att tänka "Hum. Jag borde bli en Hollywoodfru. Jag har rätt hår och kan fixa rätt glasögon". Jag satsar på att vara som Anna Anka- alltid säga det jag tycker. Good idea, huh!?


Och applåder till Mimmis solglasögon!

Trevlig lördagkväll!!!

Av ellen - 9 april 2010 14:36

Herre Chaisus vad jag hatar att träffa gamla lärare. Man vet inte vad man ska säga, och läraren står och tittar på en, och vill alltid veta hur det går för en. Och man vet inte vem man ska hälsa till, och hur man ska säga hejdå.

Blurg. Jag ryser, big time. Bigbigbig.

Av ellen - 8 april 2010 14:13

Igår var jag ute och gick. Promenerade och gick i affärer, och promenerade och åt glass vid ån. När jag gick hem, så gick jag till en lekpark, och satte mig på en gunga. Men jag fick knappt plats! Kedjorna tog i höften på ett synnerligt obekvämt sätt. Jag kan inte gunga längre! Det var bland det bästa jag visste. Schwinga högt upp i luften på ett gummidäck. Jag och Nils i Skellefteå brukade gunga så högt vi vågade, och låtsas att vi var i rymden. Jag var jättebra på att ta fart, så jag stod alltid upp och tog i tills benen protesterade, och jag och Nils kommit till Mars.

Men det verkar som om de tiderna är förbi. Jag och gungor matchar inte längre. Sorgligt.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards