never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg den 18 april 2010

Av ellen - 18 april 2010 12:09

Inatt drömde jag att jag var med i Americas Next Top Model. Vi skulle göra en plåtning i ett stort hus med glasväggar, och man fick olika indianutseenden. En tjej, blond och med en massa fjädrar- hette Summer tror jag- fick en flätad björkkorg. Då skrek jag "Hello?! That's made in Norrbotten." Mr Jay: "Oh, how do you know that?" Då hade jag tydligen inte berättat att jag kom från Sverige så jag sa "I've read o lot about... different stuff in countries all over the world. It's very interesting!" Han log och vände sig mot Summer igen, och jag blev lotsad till ett annat rum. Då fick jag ett indiantält, och skulle posa i det, tillsammans med en krokodil. Sen kom Miss J in, och sa att jag skulle öva på min gång. Jag gjorde detta, och sen åkte vi hem till Tpo Model-huset, och Summer blev kallad rasist av en svarthårig tjej.

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards