never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av ellen - 12 mars 2010 15:57

I'm a bad bad person. Jag har inte skrivit. Nu ska jag skriva. Ett långt och ointressant inlägg får det bli.

Igår gjorde jag inte mycket. Jag renskrev början på min deckare på datorn, och blev glad när fyra handskrivna sidor blev enochenhalv i datorn. För jag vet inte om Christina vill spendera hur mycket tid som helst på att läsa en massa deckare. Men jag har fått ihop två mordoffer, och jag blir ledsen bara av att läsa om dem.

Dagen idag har varit rolig. På bilden målade jag världens koolaste flintskalliga person- man såg inte om det var en tjej eller en kille, och hon/han såg helt chockad och rädd ut. Och jag gjorde en massa skuggor på hela bilden... Rått! Sen på mentorstiden hade Magnus med sig kärleksmums som vi käkade samtidigt som vi körde hänga gubben. På NO:n ska vi börja med laborationer och experiment. Vi såg vatten bli blått, sen gult och till sist rött, av syra och metaller, och allt avslutades med en fin liten smäll. Vad kan bättre avsluta en ganska så bra dag?

Öh. Prestationsångest.

Jo. På tisdag ska jag klippa mig. Jag vet inte hur, men jag ska. Om ni har förslag är det bara att tell me.

Och tisdag till onsdag ska Sally sova över hos majj. Studiedag! Vi ska knarka filmer och troligtvis tjöta ihjäl oss om böcker. Typ det bästa man kan göra.

Onsdag vecka 13 ska jag hålla i en gympalektion, jag tänkte mig Styrke-bingo. Det blir kul att tortera mina klasskompisar. I'm evil.

Nu är detta långt och ointressant nog. HA EN FIIIIIIIIIIIIN FREDAGKVÄLL!!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards