never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under december 2009

Av ellen - 14 december 2009 19:30

Idag har jag nynnat på många olika låtar. Konstiga, bra och otroligt störande sådana. Tillexempel: "Fötterna demonstrerar, fötterna har fått nog. Fötterna vill ha frihet. Här i sin egen sko." Och "Jag vill känna att jag lever, för att jag är jag." Och "Nu är det jul igen, och nu är det jul igen. Och julen varar än till påska." Och "Det är dags för fredagsmys. Om det så är det sista jag gör." Och "Du käre lille snickerbo, här kommer jag igen. Nu är det bråttom kan du tro. Nu är det klippt igen". Helt mosigt där uppe.

Men jag gjorde även en grym redovisning på svenskan. Det ni.

Så nu, final countdown. Matteprov 8.20 imorgon, SO-redovisning på onsdag. That's it.

Nu hoppar jag in i duschen. Sleep sweet.

Av ellen - 13 december 2009 12:08

 Tredje advent! Haha! Vad blir det... 11 dagar till julafton!

Idag är det lussekonsert på biblioteket, coh sen blir det nog bara soft. Bok i tv. Det är så söndagar ska spenderas.

Imorgon är det the final week. Det firas med mitt tomtediadem. Najs.

Hejdå!

Av ellen - 11 december 2009 18:16

Woooshh. Swishh.

Helg again. No complains.

Ikväll blir det Idol med chips, lite bok och säng. Sweet.

Och justdet. Igår skrevs min önskelista klar. Good, right? Den innehåller många böcker, bra filmer och annat nyttigt. Wihuu.

Happy Friday!

Av ellen - 10 december 2009 19:40

Okkey. Skärpning på mig nu.

Nu är nästan en vecka avklarad. Jag har haft två luciakonserter på teatern-vilket var jättekul som alltid, jag har idag gått på stan med mina söta kompisar och julhandlat, jag har läst en del, tittat på Julkalendern, målat naglarna röd/lila, ätit en passande mängd pepparkakor, lyssnat på julmusik, skrattat, spelat kort med stjärngossar, skrivit önskelista och gått i skolan. Nu blir det Glee och imorgon ska jag till tandregleringen. Kul...

Heejdå  

och btw, Victoria hade snyggast klänning av kungafamiljen...

och btw2, var inte det här ett bra tips på julklapp?

Av ellen - 6 december 2009 20:54

I fredags åt jag tio rätter. 10! Det var häftigt, gott och behagligt. Man blev behagligt mätt.Yummie

Sen har jag haft en skön helg. Umgåtts med släkt. Ätit mer mat. Tittat på tv. Spelat Sims. Nu är det Jakten på lycka på tv3. I will watch.

kramiskramis.

80

Av ellen - 3 december 2009 18:19

Jag är trött. Det är nog en himla tur att jag har en fyradagarsvecka denna vecka 49. Jag hade nog sovit på lektionernaimorgon annars..

Och anledningen till att jag nu har det är för att min morfar och mormor har kommit ner hit, imorgon kommer kusinerna med föräldrar, för imorgon fyller min kära Morfar 80 år! Det blir totalfirande, med tårta, finmiddag och klänning  Nu blir det gulashsoppa, glögg och tidig sänggång. Sweet!

We höres!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards