never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg den 14 juni 2009

Av ellen - 14 juni 2009 19:39

Asså förstå. Från och med nu kommer jag börja sätta mina inlägg under fliken "Sommarinlägg". Vad beror det på? Jo så här är det. Jag har SOMMARLOV! Två dagar har gått. Och detta är ska jag utnyttja och njuta av varje sekund. Njae. Kanske inte varje sekund. Men iallafall varje timme. För nu i början tänker man: "jo men... Jag har ju 9 veckor. Jag har plenty of time to have fun." Och ja. Man har jättekul. Men de 9 veckorna går otroligt snabbt! Det kommer gå jättesnabbt, och helt plötsligt börjar jag i sjunde klass. Så här ska njutas av sommarlovet! Och det har börjat bra. Igår träffade vi Miami-borna. Lilla Leo!!! Åååh. Vad gullig han är! Världens sötaste barn. Och det säger jag inte bara för att det är min syssling. Det är faktiskt sant! Vi blev bästa kompisar för en dag. För när jag träffade honom idag var han jätterädd för mig.

 Visst håller ni med mig?        Och YEY! Om 2 månader får Leo en lillasyster!

Och på fredag är det midsommarafton. Yey!

kram!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards