never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg den 7 juni 2009

Av ellen - 7 juni 2009 20:49

Sladderisladderislork. Kläderna hänger på tork.

Sladderisladderislirg. Nallen hänger brevid.

Så kan det gå. Så kan det gå.

När man badar med kläderna på.

Dumdumdumdumdumdumdum.

Vi fick en lite nostalgitrip vid middagsbordet idag, och började sjunga gamla sånger från bl.a Mamma Mu-bandet. Det här är ju en klassiker!


Är min blogg för rosa? Jag vet inte riktigt vad jag tycker. Men det var så svårt att matcha rosa med något annat... Vad tycker ni?

Imorrn är det sista veckan. Men inte bryr Per sig om det. Vi har ju för fasen 120 glosor att plugga in till imorgon. Och så har vi franska till på tisdag. Sista veckan ska vara lugn!  Jaja. Jag har ju faktiskt 9,5 veckor på mig att vila upp mig... That is good!

   Sov gott.

 

Av ellen - 7 juni 2009 15:41

...det gick ju inte jättebra igår.

men livet går vidare. Idag tycker jag mer synd om Henrik Larsson, än om Sveriges fotbollsnördar. Tyst minut.


O SHIT!!  Såg ni? (jag sitter rfamföör teven) En man sprang in på planen och attackerade Federer! :O   LÄSKIGT!!! Blä...


Och ni har väl röstat? Om ni så är Moderater, Sossar eller kanske Pirater. Inportand stuff that!


jag har egentligen inte så mycket att säga. Det är en slapparsöndag.

OMG!!! JAG ÄR JU INNE PÅ SISTA VECKAN NU JU!!! COOLT!!!

:)

förlåt för detta inlägg. återkommer när jag har något mer intressant att dela med er. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards