never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg den 3 juni 2009

Av ellen - 3 juni 2009 20:37

nu är ni lite törstiga efter bloggande va!?

well, here I´m.

jag har varit i Stockholm och haft the greatest time in a long time!

jag har shoppat, kollat på film, brottats med Indrah och framförallt haft det jättekul med Mimmi! Jag kände mig väldig cool när jag på bussen sa: "Centrum."(Y) Ojojoj. Det var roligt där!

Och så hittade jag fina saker. En knallgrön klänning (<3), en rosa/röd/lila blus(<3), och ett coolt vitt linne, lite längre med tjejer på(<3). Jag älskar Zara. Så himla fina saker!

Igår tränade jag friidrott. Vi körde häck. Vilken träningsverk jag har!! Blush.

Och idag har jag gått typ 1.4 mil. En stig här i stadens trakter. Skolor tycker att det är jättekul att gå den stigen. Men det var faktiskt roligt! Jag gick med Linnéa, Sally och Olivia och vi gick och pratde och skrattade och åt bullar. :) Sen fortsatte vi ha roligt för vi gick och badade tillsammans. Fast minus Olivia, plus Felicia. Och efter det så gick jag och Sally och Linnéa till våran gård och satt och pluggade. Jag ville inte sitta ute. För enligt mig var det jättekallt ute. Men det blev 1-3... Så då satte vi oss  på gräsmattan. Sen började det regna. Men de ville fortfarande inte gå in. Så vi gick in och hämtade parasoll och paraplyn och gjorde en liten igloo. Då blev det faktiskt mysigt! Vi låg där och hörde regnet smattra mot taket. :)Jag har matteprov imorrn. Problemlösning. Alla uppgifter i min bok tog slut. Så jag kan inte öva mer. Men det brukar inte vara något problem på matten. 

och förresten. det är JUNI!!! :) En HÄRLIG månad måste jag säga!

och här kommer lite musik. jag har blivit kär i hans musik på en eftermiddag.

7 dagar kvar


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards