never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg den 17 maj 2009

Av ellen - 17 maj 2009 15:25

I feel like I can fly.

Äsch.

Igår var det lördag. Konserten blev inte inställd, vi hördes (tack vare 6 mikrofoner) och folk verkade gilla det. Fast det var jäääätteeeekallt!! Vi stod och huttrade.

Sen åkte mamma o pappa o jag och hyrde film.  Quantum of solace. En Bond säger man ju aldrig nej till. Den var riktigt bra! Avancerad, smart och snabb. Fast lite besviken är jag. Man fick aldrig höra: "My name is Bond. James Bond." Menmenmen.

Melodifestivalen var vi inte så inblandade . Vi såg Sverige, Azerbaijan, England, Norge och Spanien. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om Alexander Rybak. Först hatade jag låten. Sen tycker jag att den är okej. Inte så bra att den skulle vinna. Nu har jag fått den på hjärnan (försöker bota det med lite Lars Winnerbäck) och går omkring och sjunger:"I´m in love with a fairytale. Even though it huuuurts."  Just nu är den bra. Det ändrar sig väl till imorrn. Det beror på hur länge jag har den i mitt huvud. 

Nu funderar jag på joggingtur, Friskis eller inget alls. 

Men jag får gå och jobba på Kalle tolvan (som Christina och andra SO-lärare säger). Det finns mycket om honom. Jag är bara på andra kriget...

kram

btw. den här veckan går jag 2 dagar i skolan. Och jag har bara 4 veckor kvar! Sommarlov, here I come.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards