never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg den 25 februari 2009

Av ellen - 25 februari 2009 19:14

Åh.

I måndags tränade jag. Jag skulle gått medelgympa, med det blev core. Och, ojojoj. Det var jobbigt. Dagen efter- SÅ MYCKET TRÄNINGSVÄRK!

Sen skulle jag träna på tisdagen också. Träningsvärken ska juförsvinna när man tränar. Jag vet inte... Det kändes som tvärtom...

Så idag har jag-gissa- träningsvärk fortfarande.

Imorrn är det studiedag (kuuuuL!!!!!), så jag hade tänkt ta mig en sovmorgon, och sen kanske gå ut och spana in bokrean. 


I engelskan ska vi göra ett arbete om en känd person som man tycker är viktig eller beundrar. Och i början hade jag jättesvårt att komma på någon som jag skulle skriva om, för jag har inte direkt någon idol. Men nu... kan jag inte bestämma mig mellan 2 stycken: Barack Obama- en cool kille eller  J. K Rowling- en grym författare.

Hjälp mig välj!!!

Även om du inte känner mig. För jag har beslutsångest!

krAMkram

och tack på förhand!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards