never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under november 2008

Av ellen - 8 november 2008 16:13

Hello!

 Det är en aldeles bra lördag, och som korvgubben sa: "Det vara bra dag! Inget regn på himlen". Det är bara lite grått ute... Sov länge i morse, gick sedan ut på stan. Hedvig hittade en klänning till sin Stockholmsresa, jag  hittade Grease(!!!), vi köpte lite scrappapper, Indiska hade fin brun spets-och broderitröja, och en vit/röd tröja. Dom var väldigt fina tillsammans, och passar nog bra till den kommande högtiden. Julen.   FIN?

Och på förmiddagen började jag rensa ut ur min garderob. Korftor först, och det var en hel del som var för litet...  Hihi. Har sett en jättefin kofta i H&M katalogen. Den vill jag ha...   *Smile*

 Jaja.

Ha en bra kväll!

Kram E<3

Av ellen - 7 november 2008 19:32

Av ellen - 6 november 2008 17:44

Haj!

Dag 4. Klar. En ganska bra dag. Förutom gympan. Vi hade trampets. BLÄ! Hatar den där lilla studsmattan. Blusch. Så en del, bl. a jag, styrketränade lite. Det var kul!

ojoj. Mina grannar kan verkligen springa med hälarna först! Det låter HELA tiden. Dom som bodde där förut var SUPERtysta. Schyy på er. Nedå. skämtar bar lite. Jag störs inte så mycket av det. Bara lite.

///e

Av ellen - 5 november 2008 16:13

Tjenahopp!

Bra med er? Bra!

Ganska bra med mig... Mitt huvud har lite smärtor bara...

Engelska. Test på läxan. Gick bra tror jag. Svenska. Noveller. SO. Barack Hussein Obama. Matte. JOBBIGT. Musik. Våran låt. Vi hade vikarie, och han visste inte vad vi skulle göra, så vi bara sjöng. Fast de var kul det också.

Kvällen. Jag vet inte riktigt. Kanske Room Service. Lite franska också. Sen får jag väl se.

Ha det bra!

e

Av ellen - 1 november 2008 17:16

Hejsan!

Nu är jag tillbaka hemma. Efter 1 vecka borta. På måndag börjar skolan igen. Men jag är fortfarande ledig, och idag fyller Heth år! Hon har blivit FJORTIS. Ja-a. Nu ska vi snart äta godmiddag. GOTT!

Den här vill jag seeeee! Längtar tills den kommer! Jag läste igenom alla 7 böcker i sommras och dom är   ju sååååå bra! LOVELOEVLOVE

Jag vet, jag vet... "Men böckerna äger ju filmerna" "Böckerna är ju 100 gånger bättre"

F ilmerna är ju SUPERBBRA ändå!

kram

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards