never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under september 2008

Aik

Av ellen - 18 september 2008 22:10

Ok, jag är lite glad.

Skellefteå vann med 5-4 efter sd. Vi vann! Eller snarare dom. Jaja.

:D

Gonatt

Av ellen - 18 september 2008 20:49

Inget långt:

Hej!

Jag vet inte riktigt hur jag mår. Bättre iallafall. Ska nog gå till skolan imorrn, det är ju kortisdag.           Just för tillfället borde jag packa, men jag sitter och skriver istället. Och innan det kollade jag på Vad hände med klass 9A? Det verkar ha hänt ganska bra med dom. Innan det packade jag faktiskt. Eller mamma gjorde väl som det mesta. Jag ska packa strumpor, fleecejacka, gympaskor... något mer?      Imorrn ska jag åka tåg. :D Till våran stuga. Och på kvällen ska vi fira mig och pappa för att vi fyller år.

Ikväll spelar Skellefteå AIK mot Rögle. Hemma. Jag tänker inte skryta över nåt resultat. För det finns inget att skryta om. Ni får se själva hur det gick.

Godnatt

Kramkram

:D

Av ellen - 16 september 2008 19:24

Hej på er!

Wazz up?

Jag är OK. Jag är så där matt i HEEEEEEELA kroppen. Hm.

Idag har jag mest leat i sängen. Jag åt kycklingsallad till lunch. Och macka. Och så drack jag mjölk. Nu håller min pappa "experten på att laga korvstroganoff" på att lag korvstroganoff. Sa jag att han är bra på det?

Idag kom KP. Det är alltid kul! I den här testade dom klubbor och intervjuade tjejer som hade kllar som bästa kompis. Och killar som hade tjejer. När jag gick i 1:an var jag kompis med Nils. Han var snäll, och gillade rymden. Och Super Mario.

Innan såg jag på NCIS. Då var det en som nästan blev dödad. I slutet släppte hon en bomb, så hon dog iallafall.

Nu ska jag nog äta. Men du, kolla på videoklippet, och läs texten. För den är såååååå sööööööt!


K oP

?

Av ellen - 15 september 2008 13:16

Ja må jag leva, ja ja må ja leva, ja må jag leva uti 100 är och mer.

Ja! Nu är jag 12. 05.42 tisdagen den 9 september. :D

Tack till alla som gett mig presenter, eller ringde under kvällen, eller uppvaktade på nåt annat sätt!

Och idag är jag hemma från skolan... Hmmmm.

Nu ska jag gå och lägga mig igen.

Ha det bra, och bli inte sjuka!

Ellen

Av ellen - 7 september 2008 18:00

Hejhej!

Idag är det söndag! Igår var det lördag!

Igår var det Kulturnatten här. Det vär jättekul! Jag lyssande på musik, målade tavlor, lyssnade på historia, fikade, kollade på tavlor och lyssnade på lite mer musik. Jag gick och la mig typ 00.45 :D Så jag är lite trött idag.

Idag har pappa köpt en ny skrivare! Fast det är iofs inte bara en skrivare... Utan oxå en scanner och kopiator. Och så kan man scanna diabilder och negativ!

Idag så jag o mamma en cute film som hette Perfect Romance. :D Den kan ni se om ni gillar GULLIGA filmer! 

Nu ska jag gå och göra något annat... 

Kramismramis!

Av ellen - 6 september 2008 14:09

Tjena!

Wazz up?

Jag mår bara bra, förutom den förkylning jag fått under natten... Så jag kanske inte ska skriva att jag mår bara bra? Jaja.

Jag är blockad från stan!Dom är och köper presenter till mig, så jag får inte gå dit... Hmmm. Fast det är OK ändå. Jag och pappa har varit och handlat mat istället. 

Idag sov jag till 07.45 Det brukar jag sova till på lördagar. det typ är inte bra, för lördagar är ju sovmorgon! Grrr.

Nu ska jag gå. Och kanske läsa lite! Det är kul att läsa!

Kramismramis!

Bye from Sis (jag funderar på att börja kalla alla för Sis (tjejer), fast det gillade inte Syrran...) 

Av ellen - 3 september 2008 15:23

Hej igen!

HA! Nu har vi fått skåp! Ett fint skåp, som faktiskt är ganska stort.... Imorrn ska jag dekorera det... Men med vad? Hmmmm. Till idag hade vi matteläxa, och jag tycker att jag inte borde få mer än kanske 2 fel, för det kändes som om jag kunde det... Igår skrev jag äntligen en önskelista och skickade till min mormor o morfar, och min moster. Så vi får se vad jag får...  Har ni fått HM katalogen, den tunna m höstkläder i? Visst är tröjan på framsidan så otroligt cool? Och visst är den vita kavaj/koftan m knappar och 3kvarts ärm så otroligt söt!? Vill ha båda 2 ju! Hm. 


Nu ska jag käka.

Ha det BÄST!

KramE 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards