never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg den 22 september 2008

Av ellen - 22 september 2008 19:49

Gokväll.

Eftermiddagen har väl oxå varit bra. Jag har hittat ett par skor. Nu ska vi snart kolla på Gilmore Girls, mamma Hedvig och jag. Pappa är bortrest, och kommer hem på onsdag. Håller på att skriva brev till min kompis Victoria. Det är kuligt det med. Det är mycket som är kul idag. Bland annat så leder Skellefteå AIK mot Linköping i hockey med 2-1. Det är kul!

KRAMkram. Till alla!

Leo

Av ellen - 22 september 2008 14:42

Hej!

Jag har haft en ganska bra skoldag idag faktiskt. Måndagar brukar vara döjobbiga, men inte den här... Och idag ska jag på kör!!! KUL! Sen efter det ska jag nog utforska standens skobutiker. Också kul!  Idag har jag haft snygga kläder, tycker jag! Blåa Cheap monday jeans, grå fin tunika, blå kofta och röd sjal. Blå/svart rutig jacka och röd/vit väska. Och lockigt fint hår. :D

Nu får ni glo på min gulliga syssling ett tag. Han heter Leo, och bor med sin pappa (mammas kusin) Björn och mamma Lollo i Miami, så vi får fräffa honom för sällan. Kom och hälsade på i somras för första gången, och han var sååååå gullig. Vi var med honom en hel dag, och han blev aldrig ledsen eller arg. Gullunge!

KRAM på er, och krama andra! Och en extra kram till mamma, Victoria och Mimmi!

Ellen 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards