never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under augusti 2008

Av ellen - 4 augusti 2008 16:34

Hahahahahah...

Nu ses vi igen. NU har jag suttit många timmar i bil! Som sagt, vi åkte till vår gamla stad Skellefteå, och nu bor jag hos en kompis, Vicko, i hennes fina rum (fast hon tycker inte det är fint, för hennes tapeter är ljusrosa, och det gillar inte hon...)(fast jag tycker att tapeten är jättefin!). Vi har gjort en massa roliga saker! Gått på stan, åkt till storforsen (fast bilresan dit var inte jätterolig...), gått lite till på stan, och idag har vi badat på badhuset. Och fikat. Och skrattat. :D Igår träffade jag en annan kompis, som bodde här, Mimmi. Det var jätteroligt! Vi tog en massa flumbilder, och åt g´oa kycklingburgare. Nu ska jag till nästa familj, full av gamla kompisar, och käka tacos. De vuxna ska svälja surströmming, men det ska inte jag! Vet ni varför? För att det STINKER... Menmen, det är norrländskt...

Ha det bäst, och LOVA att kolla in Vickos blogg!!!!

KRAM

E

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards