never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg den 24 augusti 2008

Av ellen - 24 augusti 2008 17:43

Hej!

Idag är det ju söndag. Det innebär. Sista dagen innan det är måndag och skolan börjar. :I    Hm.

Idag har jag inte gjort någon nytta alls. Jag har glott på TV, läst Harry Potter 6, klippt lite tyg och kollat på lite mer TV. Jag har inte gjort min läxa till tisdag, så den ska jag faktiskt försöka göra nu. Och så har jag sagt nej till att gå ut och gå en promenix, och det ångrar jag lite nu. Jag gick ut på balkongen, och det var mysigt ute! Det blåste, så det var lite kallt, nästan höstigt. Jajaja, jag vet att man vill ha sommar länge, men jag måste faktiskt säga att jag gillar hösten också!

Att när man ska ut, då måste man ta en lite tjockare jacka på sig, och man måste ha vantar för att inte förfrysa händerna, och mössa för att inte förfrysa öronen.  Och kanske halsduk, om det blåser som det gör idag. Trädens löv blir röda, gula och oranga, och dom faller från träden och bildar lövhögar. När man kommer in så är alla lite röda om näsan. Man sätter sig i soffan. Kollar på en bra film. Läser en spännande bok. Kanske tänder ett ljus. Det är höst! Och det är mysigt!

Och kom ihåg, jag vill att sommaren ska fortsätta längre, men jag har inget emot hösten! 

 :D Håller ni med?

På tal om vantar och sånt. Jag om min mamma gick på stan igår (<3) och då gick vi in på Piraia. Och don hade jättefina armvärmare! (eller vad det nu heter...) Supersöta! 

KJAMIS på er 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards