never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av ellen - 6 augusti 2008 21:14

Tjena fenna!

Ojojoj...

Nu har jag varit i Skellefteå i 6 dagar. Det känns som två. Imorgon ska vi åka. Det är SORGLIGT.

Idag har jag åkt och kollat på Victorias hund, som bor hos hennes mormor. Hon (hunden) heyer Molly, och är en chokladfärgad pudel. Och SUPERGULLIG! När vi kom ut ur bilen kom hon springand och hoppade upp på benen och hälsade med glada skall. Fast hon verkade vara lite rädd för mig, för hon ville inte sitta i min famn... Vi gick ut och gick med henne, och hon åt blåbär från blåbärsriset! Och vet ni en till cool grej. Hon kunde  Give me five! Det tyckte jag var *respekt*

Ikväll har vi ätit på resturang Ombord. Det var ett fint ställe. Jag åt röding med klyftpotatis. Det var ganska gott. Fast det var som ingen sås till så det blev lite tråkigt. Tycker ni om röding? Ooops. Är den utrotningshotad?


Godnatt!

KRAmismramis



Mat

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards