never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under januari 2008

Av ellen - 10 januari 2008 20:20

Hallau!!!

Jag gillar mina kompisar!!! Väldigt mycket. Och om två utav dem är hemma hos en, och en annan sitter framför sin dator och chattar med oss, då är livet på topp. Jag pratar om Felicia, Olivia, Hanna och jag (och om jag ska räkna upp alla mina kompisar så kommer det ta en evighet, men till alla mina kompisar LOVE YOU!!!). Vilka superkompisar vi var!!! (nu har Hanna flyttat en bit, så vi träffas inte lika mycket längre.)


Ikväll spelar Skellefteå AIK mot Linköping, så jag går hemma med AIK mössa och halsduk (det blev för varmt att ha sockarna och vantarna oxå... :D). Just nu står det 1-1, efter första perioden. 

Det brinner i mitt hjärta, Skellefteå AIK 

(egentligen säger Robert Gustafsson: Det brinner i mitt hjärta, Lasse Beeerghagen ;D). 


Vi åt en HOT middag, Ris, ovala köttbullar och sås med sambal oelek i.


"Sambal Oelek is made of chilies with no other additives such as garlic or spices for a more simpler taste. Use this sauce to add heat to a dish without altering the other delicate flavors."


Ha det bra!!! 

KRAM
ELLEN


P.S  En extra kram till Mimmi, som har förlorat en nära... PUSS på dig!!! 

...

Av ellen - 8 januari 2008 16:22

Heh!!!

En skoldag avklarad... den har varit rörig, pratig och jobbig, så nu har jag ont i huvudet. Inte en jättebra dag :(  Men det brukar väl vara så.


Nu ska jag snart åka iväg på friidrott, första träningen efter jullovet. KUL!!! KRAM

Ellen



Av ellen - 7 januari 2008 15:26

Hej!!!

Sista jullovs dan... hur ska man njuta av den på bästa sätt?

Jag har varit på stan. Syrran köpte 11 armband för 35 kr, och en sjal. Jag lånade lite böcker på biblan. Sen åt vi på   Kebabkungen!!!! Det är jättegott!!! Jag har scrapat (!!!!!) ett Tack-kort, och nu ska jag städa upp på mitt rum. Jag har även kollat i H&M katalogen- det finns en hel del grejer jag vill ha... ;D  När jag har städat ska jag nog läsa nån bok jag lånat... Det blir ganska tidig sänggång, och imorgon, kl. 06.45, ska jag upp, och börja skolan igen. Sista terminen på min skola, sen ska jag byta och bli yngst (6:a), istället för äldst (som min klass är nu, på min nuvarande skola).  Det kommer att bli jobbigt att gå upp!!!

KrAM

eLLEN 

Av ellen - 5 januari 2008 21:42

Nu är jag tillbaka!!! Jag har varit i fjällen och åkt slalom!!!  Det är en mysig sport, även när man förfryser tårna... Jag klarade mig helt utan skador, men Hedvig, syrran, trillade i andra åket, andra dan, fick jätteont i skuldran och kunde inte åka mer... Tråkigt Hedvig!!! Så nu går hon jättekonstigt, och allt hon gör, gör ont.

Idag åkte vi hem från fjällen (det tar ungefär en dag), och mellanlandade i våran stuga hos mormor och morfar, för att fixa morfars trådlösa nätverk (pappa fixade det). Sen blev vi fast här... det är blixthalt på vägarna, så vi ville inte åka 20 mil i mörker.

Imorgon ska jag till min kompis Hanna och fira henne. Hon fyller år idag, har namnsdag idag och dessutom har jag inte gett henne min julklapp.... Ojojojojojoj, jag är ingen bra vän... :'(    FÖRLÅT Hanna!!! Hoppas att din födelsedag var toppen!!!

Jag har läst en bok: Midnattsstjärnan av Mårten Sandén (den är hur bra som helst!!!!) och när jag googlade lite, så hittade jag en kul sida, det är inte samma berättelse, så det var roligt att hitta den. Klicka HÄR för att komma dit.

Ha en bra helg!!!

KRAMAR

Ellen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards