never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg den 31 januari 2008

Av ellen - 31 januari 2008 16:45

Hallao igen!!!

-Idag har jag haft gympa. Vi spelade fotboll- med en tennisboll, vi spelade bandy- med bandyklubbor och bandyboll och vi spelade basket- med basketboll. Det var kul. I basketen låg mitt lag under, med då gjorde jag 2 mål på typ 1 minut, så då låg vi lika istället :D *ler* Fotboll med tennisboll var svårt och inte så organiserat... fast jag slängde mig några gånger, så att det inte blev mål! Hehe.

-Potatis-och-purjolökssoppan, som jag gjorde igår, blev inte så god, enligt mig.

-Jag har träningsverk efter tisdagens friidrottsträning. I magen och låren. Det gör ont när jag skrattar! Om det är någon av er som har en bra stretch för magen? Jag behöver det!

-Jag har ont i halsen idag. Det är inte mysigt! Men ibland har man det, så man får la ta och acceptera det oxå...

-I eftermiddag har jag bakat "Fransk kladdkaka", Recept? Klicka HÄR! Jag och syrran bakade även "Kladdkaka med havregryn" i tisdags, och det tycker jag att ni ska prova! Den var väldigt god!

-Tycker ni oxå att veckorna går ganska snabbt? Plötsligt är det fredag (imorgon) och helg! Det är ju i-och-försig ganska skönt! Så jag klagar inte!!!!!

-Och jag är duktig! Jag har redan gjort läxan till imorrn, så jag slipper sitta och göra den ikväll!!! Det var frågor om kroppen, och jag lärde mig bl. a att vi människor har en mer utvecklad hjärna än vad djur har, och det gör att vi har känslor och intressen som djur inte kan ha... Det kan vara bra att veta!

-Ikväll ska vi "Kycklingspett Sweetie", jag ska inte laga det. Det är med nudlar! Jag ÄLSKAR nudlar! Så det ska bli gott!


Kramizar

Lilla E

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards