never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg den 17 januari 2008

Av ellen - 17 januari 2008 21:12

Hallao!!!

Jag har sovit på saken, och kommit fram till det här:

Om jag någon gång i mitt liv, skulle få vääääldigt mycket tid över, så ska jag försöka bygga en läxmaskin. Fast innan dess har det, har den säkert blivit uppfunnen. Eller så har man inte läxor längre... det kan man oxå sova på...

Jaja, idag har jag haft gympa. Då körde vi ärtpåsebrännboll. det var kul. Fast halva klassen tramsade, så dom fick inte vara med längre... det blev ännu roligare när dom gick (för jag var med dom som inte tramsade):D 

När jag kom hem satte jag fast tryckknappar på min handgjorda, snygga väska. Locket till den, var aldrig "över" hålet där man stoppar i  grejerna, men nu, när tryckknapparna är där, så ligger locket där!!! :DJag är en händig tjej!!!

Nu ska jag gå och lägga mig...snart... imorgon ska jag äta middag hos Hedvigs kompis... Och på lördag ska jag åka och gratta min kusin Simon!!! Det ska bli roligt!!!

Ha det bra tills vi hörs!!!

KRAM ELLEN 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards