never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg under juni 2007

Av ellen - 5 juni 2007 16:38

Hola!!!!!


Igår va jag i skolan ... hade gympa ...men gjorde inget annat särsilt där.  Efter det var jag med mina kompisar Felicia, Felicia och Olivia.  Vi klättrade i träd!!!  Felicia hade byggt en jättecool koja!!!  Man kunde sitt i trädkronan= Grym utsikt......


Idag har jag varit i skolan och haft bild. Vi målade en totempåle :)  :-D Sen efter det var jag och Olivia i träslöjden och  gjorde våra klockor som vi börjat på. Det var sista gången förra gången så man måste ju bli klar... Den blev supersnygg!!!!! 


Är ledig i morgon (skönt), det är ju 6 Juni.  Då kommer kungen hit... Staden fyller ju 700!!!  Det har varit tårta (som är supergod), föreställningar och festligheter i maj-juni!!!


Adiós amigos 

Av ellen - 3 juni 2007 19:28

Har precis ätit mat.


Idag har jag varit hos min kompis Hanna.  Vi fångade grodyngel och lekte med deras katt.  

Jag har också scrapat lite  ( en annan hobby till mig), ett grattiskort!!!


Imorgon blir det skola igen.  Matte, SO och Svenska...


................gillar inte måndagar ...

Av ellen - 3 juni 2007 09:48

God morgon!!


Vad konstigt det blev igår på fotbollen. Nån himla supporter springer in på planen och slår mot dommaren!!!!  Hur KORKAD får man va?????  Men vi fick ju segern.........  


Sov till 08:40 idag, SKÖNT!!!!!


Ska till min kompis sen.


BYE 

Av ellen - 2 juni 2007 21:33

Sitter och tittar på fotboll- Sverige-Danmark.  

0-1:  Jaaaaaaaaa!

0-2:  Jaaaaaaaaa!!!!!!!!

0-3:  Yeeeeeees!!!!

1-3: Nä...

2-3: Va?

3-3: Nä men vad är det här??           (mamma och pappa)


Sitter och läser Tvillingarna av Mårten Sandén samtidigt( Jättebra bok ) och suger på en klubba!!!!


Gó natt!!!!!! 

Av ellen - 2 juni 2007 17:04

Nu har jag skaffat mig en blogg!!! Här kommer jag skriva om allt möjligt!!!!!!!!


Lite om mig!!!

Namn: Ellen

Familj: Mamma, pappa och syrra

Ålder: 10 (fyller 11 i år)

Gillar: Kolla på TV, hundar, scrappa och friidrott 

Bor: Sverige

Lyssnar på: Green Day, Mika, My chemical romance, rix fm

favvofilm: Jorden runt på 80 dagar, Pirates of the carribean och Skruva den som Beckham


Titta gärna in igen!!!!! 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards