never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg den 25 juni 2007

Av ellen - 25 juni 2007 21:31

Ooops... Jag glömde ju att skriva vad vi gjorde i midsommar... Vi kom dit på torsdag kväll och på fredag var det midsommar fest med några kompisar till mina kusiner. Vi åt god mat, badade och hade ... kul :D Men vi kom i säng klockan 02.00 så man var ganska trött på lördagen, så det blev en slappardag.. Vi kollade bl. a på mina kusiners kattunge som dom får hämta om 4 veckor. Hon ska heta Lizzy och hon var suuuuuper sööt. Jag och min kusin rodde lite och hoppade på studsmattan.

På söndagen åkte vi hem... Det blev en hel del skratt, bad, båtturer, god mat, sena kvällar och söta kattungar...


En liten fundering bara... varför heter det hundvalpar och inte hundungar. Och varför heter det inte kattvalpar?? Lite onödigt och tänka på kanske så ni behöver nog inte tänka så mycket på det men ändå... Om man tänker efter så är det är nog bra med hundvalpar och kattungar... Dom är ju lika söta ;D Tycker JAG iallafall. På tal om djur... glöm INTE att rösta på min omröstning.------------------------------------------------------------------------------->


KRAM





Av ellen - 25 juni 2007 21:16

 HEEEEJ

Nu är det golf istället för friidrott. Jag och syrran går kurs till på torsdag. Idag puttade och chippadde. Vi slog lite bollar och sen gick vi korthålsbanan.

Efter det har jag och mion kompsi Hanna badat på badhuset. Det var mulet och regnade så vi badade inte i havet.     Sen åt vi mat. Jag har tittat på Extreem Home Makeover och slumrde nästan till :D NU ska jag snart gå och lägga mig... tror jag ;D


Hej då!!! 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards