never give up, it's such a wonderful life

Alla inlägg den 20 juni 2007

Av ellen - 20 juni 2007 20:51

HEJ!!!!! 

Sommaren är kort Det mesta regnar bort Men nu är den här Så ta för dig
Solen skiner idag
Hösten kommer snart Det går med vindens fart Så lyssna på mig
Solen skiner kanske bara idag


Solen har verkligen skinit idag!! Det har varit jättevarmt. Men på fredag ska det tydligen bli regn:'( Som vanligt på midsommarafton...  Idag hade vi diskus, slägga, tresteg och  häck , det glömde jag igår. Diskus gick jätte bra, jag fick in rätta svingen hela tiden. Slägga gick väl inte så bra... Tresteg  gick jättebra också och häck gick också galant ;D   Nu är jag jättetrött i kroppen...


Nu ikväll har vi varit på stranden och ätit middag. Jag och syrran tog oss ett ganska kallt men skönt dopp i havet också!!!  Men sen komen massa killar som tog upp hela stället så vi åkte.  På vägen hem stannade jag och syrran vid min skola och gungade på "snurregungan" och klättrade i ett jättestort träd:D


Jag ska försöka komma i säng ganka tidigt ikväll... jag får väl se om det går så bra... ;D


God natt på er!!!! <3<3<3<3<3 

Av ellen - 20 juni 2007 08:14

Godmorgon på er!!!!

Nu har jag sovit länge=skönt!!!

Sen ska jag till friidrotten:D Jag tror vi ska ha tresteg,. diskus och slägga...

Visst är min blogg snygg nu?!. Jag tycker det iallafall ;D Tack för hjälpen ;D


Ha en bra dag!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards